Społeczność przedsiębiorców

w której wiedza i doświadczenie zamieniają się w realne wyniki

Prowadzenie firmy jest jak lot balonem.

Najpierw potrzebujesz celu – żeby wiedzieć, dokąd chcesz dolecieć.
Potem planu lotu, załogi i energii, by się wznieść.
Uważności na dane i mierniki – wskaźniki, które mówią, czy lecisz zgodnie z kursem i na odpowiedniej wysokości.

W naszej społeczności nie lecisz sam.
Masz obok siebie innych pilotów – ekspertów, konsultantów, przedsiębiorców, którzy dzielą się mapami, doświadczeniem i narzędziami, by Twój biznes wznosił się wyżej i leciał dalej.

w cenie 157 zł brutto miesięcznie tj. 127,64 zł netto

Dlaczego wsparcie jest ważne?

Nawet najbardziej doświadczony pilot potrzebuje kontaktu z załogą na ziemi i innymi balonami w powietrzu, dzięki czemu otrzymuje:

  • Perspektywę z góry – spojrzenie na firmę w szerszym kontekście, bez skupiania się tylko na tym, co tu i teraz.
  • Ostrzeżenie przed chmurami – doświadczenia innych pozwalają unikać błędów i przeszkód.
  • Bezpieczne manewry – dzięki narzędziom i sprawdzonym metodom możesz reagować, zanim pojawi się problem.
  • Motywację do lotu dalej – rozmowy z ludźmi, którzy lecą w tym samym kierunku, dodają odwagi i energii.

CO znajdziesz w naszej społeczności?

Cotygodniowe spotkania online

jak odprawy pilotów przed lotem. Co tydzień 2 godziny konsultacji, dyskusji i planowania kursu.

Biblioteka materiałów premium

mapy, checklisty, narzędzia i nagrania niedostępne poza Akademią.

Narzędzia do nawigowania firmą

od planowania projektów po kontrolę liczb.

Kanały dyskusji tematycznych

przestrzeń do zadawania pytań i dzielenia się doświadczeniami.

Newsletter społeczności

podsumowania, wskazówki i nowe „mapy” do wykorzystania w Twoim biznesie.

Promocje i rabaty na produkty i usługi

Członkowie akademii mają specjalne oferty i bonusy na płatne usługi konsultantów Berio.pl

JAK działa społeczność?

Need to describe something in more detail? Want to tell a story to help your visitor connect with you and your brand? Want to highlight some example use cases? Looking to describe the pain point your product solves? This text section is where all this story-telling and copywriting belongs.


You can duplicate this section and use it in multiple places on your sales page, wherever you need to elaborate on something.

Note: keep your paragraphs short to avoid the "wall of text" effect and mix things up with text highlights and sub headings.

Need to describe something in more detail? Want to tell a story to help your visitor connect with you and your brand? 

You can duplicate this section and use it in multiple places on your sales page, wherever you need to elaborate on something.

Note: keep your paragraphs short to avoid the "wall of text" effect and mix things up with text highlights and sub headings.

You can duplicate this section and use it in multiple places on your sales page, wherever you need to elaborate on something.

Note: keep your paragraphs short to avoid the "wall of text" effect and mix things up with text highlights and sub headings.

>